هتل های چهار ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره آرتساخ ایروان ارمنستان در خیابان سون واقغ شده و 36 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام ، سشوار، دوش و ... می باشند. از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید که دسترسی راحت را برای نقاط مختلف شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا گالری ملی و میدان جمهموری 3 کیلومتر است. در رستوران هتل آرتساخ غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و مسافران تور ارمنستان بهار 95می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به انواع رستوران های مختلف شهر نیز دسترسی پیدا کنند. هتل سرویس کرایه دوچرخه دارد که مهمانان می توانند از دوچرخه سواری نیز لذت ببرند. ایستگاه قطار ایروان و فرودگاه بین المللی به ترتیب در فاصله 1 کیلومتری و 10 کیلومتری هتل است و ترانسفر رایگان برای فرودگاه در نظر گرفته می شود. 

آدرس: Sevan Street 116 , 0026 Yerevan, Armenia

امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه دوچرخه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

 

 

هتل 4 ستاره پانوراما ریزورت اند سوییتس (Panorama Resorts & Suites) در ایروران در منطقه ای سرسبز و مسکونی واقع شده است. این هتل 82 آپارتمان و اتاق دارد که با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و چشم انداز زیبایی از تپه ها و کوه آرارات دارند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، دوش، سشوار و ... هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و همچنین مهمانان تور ارمنستان تعطیلات اردیبهشت 95می توانند غذای خود را در آشپزخانه مجهز آپارتمان های این هتل بپزند. فاصله هتل تا میدان جمهوری 7 کیلومتر، تا بنای کاسکاد 3 کیلومتر و تا بنیاد دستنوشته های کهن ماتناداران 6 کیلومتر است. همچنین هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی است.

 

آدرس: G. Hovsepyan Street, 24/3, 0047 Yerevan, Armenia

 

امکانات هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، کرایه اتومبیل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،خدمات شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

 

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

اتاق هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

باشگاه هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره ارمنستان,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: